vrijdag 15 mei 2009

Mijn bedrijf

Februari jl. ben ik mijn Marketing Adviesburo Creative Moods gestart.
Naast mijn fulltime baan bij Bob's Party Palace Uitgeest help en adviseer ik verschillende bedrijven op het gebied van marketing.
Nu is marketing een ruim begrip en het omvat ook nogal wat activiteiten. Het meest interessant vind ik de marketing via het internet, het onderhouden & updaten van verschillende websites en de zoekmachine optimalisatie (SEO).
Voor Bob's Party Palace doe ik dit al jaren en sinds februari nu ook voor Paintball Spaarnwoude
Op mijn website http://www.creativemoods.nl/ is een overzicht te vinden van de diverse diensten die ik aanbied op het gebied van marketing. Ook vind je er een overzicht van klanten en creatieve partners waar ik graag mee samen werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten